ОБЕЩАВАМЕ ВИ:

ОБЕЩАВАМЕ ВИ: ДА ВИ ОТЪРВЕМ ОТ ГЛУПОСТА И НЕВЕЖЕСТВОТО, ЗАБЛУДИТЕ И ПРЕДУБЕЖДЕНИЯТА!
ПОРАЖДА СЕ ЛОГИКА КОГАТО ИМА МИСЪЛ, ЗАЩОТО ТАМ КЪДЕТО ИМА МИСЪЛ ТРЯБВА СМИСЪЛ! - Maксима от Авторът ;)

За, желаещи да подпомагат съществуването на блога, дарения се приемат само чрез PayPal

FOR DONATIONS WIТH PayPal: TFKIBTS@abv.bg


Страници

вторник, 3 септември 2013 г.

Сънувах Барак Обама


Бях ученик който живееше близо до училището и бях закъснял за първия през учебната година час, който бе с Класния Ръководител. (Бележда: завършил съм отдавна средното си образование и почти никога не закъснявах) Но знаех, че няма да има някакви последствия. Някак си знаех, че учителката има симпатии към мен заради лошото ми поведение.
Учителката с още едно провинило се дете ни бе извикала за смъмряне до нейното бюро. Другия провинил се стоеше срещу нея на бюрото, а аз от вътрешната страна до самата учителка.
Почти заспах от нейния монолог на стола до нея.
Когато свърши училище се прибрах не къде да е, а в Белия Дом. Сякаш бях там на гости и живеех за през сезона в който ходех на училище. Прибрах се в стаята си захвърлих раницата с учебниците на леглото, отворих си лаптопа и си пуснах втора част на на някакъв нов филм в който участваше Уил Смит и кой мислите - самия Обама. Странното тук е че в стаята ми влезе баба ми (в реала и двете са починали, а тази в съня не бе една от тях, а съвсем друга), която поканих да гледа филма и тя седна до мен.
Не след дълго чух шум и излязох да видя. От дъното на светъл коридор който на края не бе много светъл, даже малко тъмен имаше врата от която идваше шума. Любопитството ме накара да проверя какво го причинява. Щом отворих вратата пред мен се откри не голям кино салон, в който даваха същия филм, само че в по-напреднала фаза от сюжета му. Видях от ляво в ъгъла седнал на неудобен дървен стол най-отзад самия Барак Обама сложил крак върху крак, абсолютно сам в салона да гледа филма. Когато ме видя, той ме покани да гледаме филма заедно. Когато го видях, сякаш беше неочаквано за мен, притесних се леко и адреналина ми леко се повиши. Седнах до него гледайки филма.
Сякаш да разчупя неловкото си положение казах, че съм гледал първата част с него и Уил Смит. А тази току що съм я започнал на лаптопа си. Също така го похвалих, че е играел добре във филма. И поисках да си тръгна защото този няма субтитри:), а макар да знам английски предпочитам да го гледам със субтитри, за да мога да разбера и най-малката реплика. Пък и филма бе към средата, а аз исках да го гледам целия. Но Обама настоя да остана. (постоянно говорих първо на български, а сещайки се, че те не го разбират веднага минавах на английски)

Влезе жена му и донесе кафе и някакви сладки. Седна на масата отпред и ме заразпитва, как е сестра ми и дали е успяла да започне да учи висшето си. (сестра ми е по-малка от мен)
Обеснявах и ту на български, ту сменяйки на английски как стоят нещата. Дори тя се заклати на стола както го правят децата в училище и инстинктивно и ритнах крачето на стола, тя се олюля и за малко не падна. Разбира се се извиних.

В ОБЩИ ЛИНИИ ТОВА Е ДРУГО НЕ ПОМНЯ

Няма коментари:

Поглед

.

ПОГЛЕД

Има ли извънземни?