ОБЕЩАВАМЕ ВИ:

ОБЕЩАВАМЕ ВИ: ДА ВИ ОТЪРВЕМ ОТ ГЛУПОСТА И НЕВЕЖЕСТВОТО, ЗАБЛУДИТЕ И ПРЕДУБЕЖДЕНИЯТА!
ПОРАЖДА СЕ ЛОГИКА КОГАТО ИМА МИСЪЛ, ЗАЩОТО ТАМ КЪДЕТО ИМА МИСЪЛ ТРЯБВА СМИСЪЛ! - Maксима от Авторът ;)

За, желаещи да подпомагат съществуването на блога, дарения се приемат само чрез PayPal

FOR DONATIONS WIТH PayPal: TFKIBTS@abv.bg


Страници

събота, 13 юни 2015 г.

Пирамидата на Венета - сън


Сънувах, че с баща ми съм в Египет и се разхождаме през един и същи маршрут и разглеждахме древните постройки останали в този район. Странно, но пейзажът се повтаряше един и същ няколко пъти сякаш се движихме в кръг. Дори на едно място трябваше да преминем широка, но спокойна река, която бе облицована със белезникавожълти стари стени от двете и страни (чувството бе, че тя пресича средата на древен град в който бяхме). Така ни се наложи да изкачим стълби по средата на които имаше ниска и широка арка, оформяща тесен тунел. След като се изкачихме, пред нас се разкри широк каменен площад, който бе като тераса от ляво и се виждаше в далечината много руини, а от дясно в края на площада се издигаше добре запазена величествена масивна сграда от тъмножълти каменни блокове, с колони по средата и под формата на леко извит трапец, или пресечена пирамида. Тръгнахме на пред през площада и разглеждахме красиви статуи на лъвове и други животни, малки пирамидки и други монументи, а в далечината се съзираха големи пирамиди, но когато стигнахме  края на площада ахнахме, тъй като пред нас в далечината се разкри огромна пирамида в дъното и подравнена спрямо нашия хоризонт с другите пирамиди.
След което сънят ме пренесе на една туристическа пътека с мой приятел. Тази патека лъкатушеше между планински склонове обрасли с растителност и отстрани се виждаха други вградени в склоновете и подножията им средно големи каменни пирамиди. Стигнахме в едно уширение в края на пътеката, подобно на дълък затворен парк, в чийто алеи имаше също артефакти. Докато вървяхме през алеите в парка по неговата дължина съзрях под един склон в далечината сивобелезникава пирамида, която беше доста "пострадала". Нейните страни сякаш бяха изядени и имаше огромни липси на камъни в страните й. Върхът й още бе на мястото си, но сякаш стърчеше подобно на коледна елха. В дъното на алеята тя се оказа покрита и превърната в широка зала, подобна на тези в които се правят изложби, но от прозореца се виждаше "изядената" пирамида. Но от прозореца тя се виждаше възстановена, а липсващите места изглеждаха като кръпки бели камари камъни (а в съзнанието ми си казах "-това е някакъв вид холограмна технология, която е вградена в прозорците и възстановява визуално всички външни артефакти. И така, както с приятеля ми обикаляхме залата, аз се опитах да попитам някой от другите присъстващи в нея на  английски, но никой не ми обърна внимание. Отзад ме спря млада жена със също толкова млад мъж до нея и на български ме попита дали сме българи. Аз отговорих, че е познала и я попитах за пирамидата, а тя започна да ми се хвали къде е била и че е учила във някакъв университет в Москва. Изведнъж в разговора се включи сух слаб и  висок мъж с прошарена коса (който оприличих на англичанин). Той каза, че чул нашия разговор и моето желание да науча каква е тази пирамида (разказа ми някакви други неща които не помня, но запомних името на пирамидата:). Той каза: "-Тази пирамида се казва - Пирамидата на Венета."
И така свърши сънят. Кой да знай, че някаква полуразрушена пирамида е посветена на името Венета:)))))
Единственото което открих в мрежата за "пирамидата на Венета" бе този линк - имайте в предвид, че нейното предаване въобще не ме интересува и не го следя или нещо подобно.
А може да не съм чул правилно в съня си:)) и името да е било "Венера":))) И този линк

Няма коментари:

Поглед

.

ПОГЛЕД

Има ли извънземни?