ОБЕЩАВАМЕ ВИ:

ОБЕЩАВАМЕ ВИ: ДА ВИ ОТЪРВЕМ ОТ ГЛУПОСТА И НЕВЕЖЕСТВОТО, ЗАБЛУДИТЕ И ПРЕДУБЕЖДЕНИЯТА!
ПОРАЖДА СЕ ЛОГИКА КОГАТО ИМА МИСЪЛ, ЗАЩОТО ТАМ КЪДЕТО ИМА МИСЪЛ ТРЯБВА СМИСЪЛ! - Maксима от Авторът ;)

За, желаещи да подпомагат съществуването на блога, дарения се приемат само чрез PayPal

FOR DONATIONS WIТH PayPal: TFKIBTS@abv.bg


Страници

понеделник, 27 юли 2015 г.

Сън в сън


Сънувах много неща преди това което ще разкажа предната вечер, но ги помня смътно, а това ми направи голямо впечатление:
Сънувах, че  нося бебето на сестра ми по нанадолнището на една улица, която се вливаше в кръстовище, което от моята гледна точка бе V. И аз слизах по левия тротоар на V-то. Когато стигнах кръстовището завих на ляво, като на отсрещния тротоар ме подмина човек,който буташе бебешка количка. Помня, че в съня това се случваше в съседния на нас град.
Човекът, който буташе количката ме извика по име едва когато бяхме се подминали на двата срещуположни тротоара няколко метра. Познах го. Той бе бившия ми съквартирант от техникума, който ми е и съгражданин. Той бе облечен в черна риза и тъмен маслено жълт панталон. Дрехите му бяха нови и официални, както е нормално да се разхожда човек в централната градска зона и то на разходка с детска количка.
Той веднага сви количката и пресече улицата, като дойде до мен. Когато дойде до мен панталона му бе станал чисто бял, все едно бе киснат с години в белина и изглеждаше лек рехав, като за топло лятно време.  Не знам защо, но в съня реших, че за по-безопасно докато разговарям с него да оставя бебето в една недълбока шахта точно между нас двамата (странен избор, но сън какво да се прави))
Поздравих ме се и аз го попитах дали е момче или момиче детето. Той отвърна, че е момче, но му е второто, а по-голямото му било дъщеря. Колегата реално сега е над 110кг, но в съня бе много слаб и сякаш от това и по-висок. В самия сън си спомних, че съм го сънувал и започнах да му разказвам в съня за съня който съм сънувал с него и какви неща сме си казали (докато сънувах, помнех изцяло и съня в съня ми, който съм имал, но след като се събудих запомних сам че съм имал сън с него в самия сън:))) . Докато говорехме явно до шахтата е имало голямо парче от бетон, което падна в шахтата върху бебето (в самия сън не бях сигурен дали парчето е паднало случайно, или приятеля ми го бутна, но едно бе сигурно, че не бях аз). В съня се уплаших за бебето и веднага се наведох да вдигна парчето бетон, което бе го захлупило. Оказа се, че бебето е останало невредимо в кухината в единия ъгъл, където парчето бетон при падането се бе впряло в стената на шахтата с ръбатия си връх.

Общо взето това бе съня. Приятеля ми още не е женен и няма деца. Но в съня бе особено горд с тях.

Няма коментари:

Поглед

.

ПОГЛЕД

Има ли извънземни?