ОБЕЩАВАМЕ ВИ:

ОБЕЩАВАМЕ ВИ: ДА ВИ ОТЪРВЕМ ОТ ГЛУПОСТА И НЕВЕЖЕСТВОТО, ЗАБЛУДИТЕ И ПРЕДУБЕЖДЕНИЯТА!
ПОРАЖДА СЕ ЛОГИКА КОГАТО ИМА МИСЪЛ, ЗАЩОТО ТАМ КЪДЕТО ИМА МИСЪЛ ТРЯБВА СМИСЪЛ! - Maксима от Авторът ;)

За, желаещи да подпомагат съществуването на блога, дарения се приемат само чрез PayPal

FOR DONATIONS WIТH PayPal: TFKIBTS@abv.bg


Страници

събота, 12 ноември 2022 г.

МЪДРОСТТА НА ВЕКОВЕТЕ

 "Ние рядко мислим за нещата, които имаме, но пък постоянно мислим за нещата, които нямаме. Затова животът ни е пълен по-скоро с горчивина, отколкото с благодарност." - Шопенхауер

***

„За да си жив, ти се нуждаеш от тяло, от планета и от цяла Вселена. Не можеш да си благодарен, ако не осъзнаваш какво си получил.“ – Тед Т. Джонсън

***

"Неблагодарността е по-жалка от отмъщението, защото то отвръща на злото със зло, а тя отвръща на доброто със зло." - Уилям Джордж‎ Джордан 

***

„Във Вселената има около 100 милиарда галактики, сред които нашата галактика е едно малко петно. В това петно нашата планета е едно още по-малко петънце, в което твоят град е една миниатюрна точица. А в тази точица ти си един много голям човек! В това се състои целият проблем. Хората са загубили своето чувство за перспектива.“ – Садгуру

***

„Какво ми е нужно, за да мога да се радвам на нещата в този свят? Нужно ми е смирение. Нещата изглеждат величествени, само ако самият аз съм малък.“ – Дейл Алкуист 

***

„Горделивият човек твърде рядко е благодарен, защото е убеден, че никога не получава толкова, колкото заслужава.“ – Хенри Уорд Бийчър

***

"Не разваляй това, което имаш, с желания за това, което нямаш. Помни, че това, което имаш сега, някога е било сред нещата, за които само си се надявал." - Епикур

***

"Ако утре се събудиш само с нещата, за които днес си благодарил на Бог – какво ще имаш?" - Хелън Берхани

*** 

Никой не си задава въпроса: „Защо Бог е решил да ме сътвори и то в свят, пълен с природни красоти и наслади?“

Но когато ни сполети някакво нещастие, всеки се пита: „Защо Бог е позволил да ми се случи това?“

(Фил Т. Андерсън)

***

"Едва когато човек осъзнае колко много е получил и колко много му е простено, тогава в душата му ще се родят благодарността и прошката." – Бен Д. Самюелсън

***

"Скуката е вечно недоволство и неблагодарна горделивост.  

Спокойствието е ведра благодарност и скромност." - Тед Т. Джонсън

***

Суфисткият мистик Джунаид всяка вечер благодарял на Бога за всичко, което е получил. Случило се веднъж Джунаид и приятелите му да останат гладни и без подслон 7 дни. Приятелите го попитали: „Как е възможно да продължаваш всяка вечер да благодариш? Не виждаш ли, че ще умрем от глад и студ?“ 

Той им отговорил: „Цял живот съм получавал толкова много неща. От няколко дни нямаме храна и подслон, но това е нищо в сравнение с всички неща, които съм получил. А и в тази огромна Вселена аз съм твърде малък; няма голямо значение дали съм жив или мъртъв. Опитвам се да не приемам твърде сериозно нито живота, нито себе си.“ 

(Раджниш)

***

"Детето постоянно се удивлява, за него всяка порция живот е нова и магична. Възрастните са обсебени от скука, всичко им изглежда познато и монотонно. Те са преситени от изкушенията на видимия свят, но не познават безбройните тайни на духовния свят, който се крие в човека и в Бога." - Джим Т. Браун 

***

"Ако не можеш да си благодарен за това, което си получил, поне бъди благодарен за това, от което си бил пощаден." – Дейвид Стайндл-Раст

***

"Не прави добро, ако не си в състояние да понесеш неблагодарността." - Сенека




Няма коментари:

Поглед

.

ПОГЛЕД

Има ли извънземни?