ОБЕЩАВАМЕ ВИ:

ОБЕЩАВАМЕ ВИ: ДА ВИ ОТЪРВЕМ ОТ ГЛУПОСТА И НЕВЕЖЕСТВОТО, ЗАБЛУДИТЕ И ПРЕДУБЕЖДЕНИЯТА!
ПОРАЖДА СЕ ЛОГИКА КОГАТО ИМА МИСЪЛ, ЗАЩОТО ТАМ КЪДЕТО ИМА МИСЪЛ ТРЯБВА СМИСЪЛ! - Maксима от Авторът ;)

За, желаещи да подпомагат съществуването на блога, дарения се приемат само чрез PayPal

FOR DONATIONS WIТH PayPal: TFKIBTS@abv.bg


Страници

сряда, 27 юли 2016 г.

Близнаците и левитацията

Сънувах тези дни интересен сън:

Стоях до домът си, а отсреща, от другата страна на реката, на тротоара стояха двама души, които приличаха и двамата на Джони Деп. Двама Джони Деповци стояха на отсрещния тротоар (странното е, че отдавна не бях гледал филм или нещо свързано с този актьор и бях изненадан, че именно той се е появил в сънят ми). Бяха облечени различно. Стояха на няколко метра един от друг и сякаш чакаха автобус на спирка (а там не минава автобус:).
Като ги видях, в мен се надигна желание да се изявя, да се изфукам така да се каже пред двамата близнаци. И какво направих мислите?:)) Реших да започна да левитирам. В началото докато се отлепя от земята беше малко трудно. Усещах как гравитацията все още ме дърпаше към земята, но успях да се откъсна и взех да се издигам на горе. Стигнах до терасата на етажа и се зареях над нея. Наблюдавах през цялото време реакцията на близнаците. Единия близнак погледна към мен, но бързо извърна поглед и се направи, че нищо необичайно не се случва.
С левитиране, влезнах през вратата на вратопрозореца и се озовах в хола. Леко се понесох до прозореца и погледнах двамата близнаци, но те се оглеждаха на всякъде, но не към мен. Усмихнах се, вътрешно знаейки, че го правят нарочно, за да не покажат интереса си към моята необичайна способност.
И така свърши сънят ми:)))

Няма коментари:

Поглед

.

ПОГЛЕД

Има ли извънземни?