ОБЕЩАВАМЕ ВИ:

ОБЕЩАВАМЕ ВИ: ДА ВИ ОТЪРВЕМ ОТ ГЛУПОСТА И НЕВЕЖЕСТВОТО, ЗАБЛУДИТЕ И ПРЕДУБЕЖДЕНИЯТА!
ПОРАЖДА СЕ ЛОГИКА КОГАТО ИМА МИСЪЛ, ЗАЩОТО ТАМ КЪДЕТО ИМА МИСЪЛ ТРЯБВА СМИСЪЛ! - Maксима от Авторът ;)

За, желаещи да подпомагат съществуването на блога, дарения се приемат само чрез PayPal

FOR DONATIONS WIТH PayPal: TFKIBTS@abv.bg


Страници

сряда, 27 юли 2016 г.

Изгубени във вещите

Сънувах, че се разхождаме с група непознати. Носех раница и стигняхме до една много, порутена къща, която беше сравнена със земята. Но като влезнах в руините й, се озовах в нейната вътрешност, която се оказа непокътната (сякаш преминаваш в друго измерение на пространството, когато прекрачиш прага на къщата). Имаше много стаи, които изглеждаха сякаш бяха изоставени на скоро. Други членове на групата също влезнаха вътре. Реших да огледам и други стаи и да потърся предмети, които биха ми били от полза. Намирах тук там разни джунждории и ги пъхах в раницата. Влезнах в една стая, в която имаше мъжки дрехи оставени на стол. Разгледах гардероба, после скрина за полезни вехтории. Видях на пода кутия от обувки и я отворих. Вътре имаше плат, като черен воал. Пипнах го с пръсти да проверя дали има нещо под него и тогава нещо под воалът се размърда. Отдръпнах се и видях, как от кутията под черния воал изпълзя черна, тънка и дълга змия, която имаше на главата две ярко, пастелно червени петна с форма, наподобяваща капки, или сълзи. Изчаках в ъгъла да видя на къде ще изпълзи, но тя се насочи към мен. Огледах се бързо, за да намеря нещо под ръка, което би ми помогнало да се предпазя от змията и видях, че в ъгъла зад мен има мистрия с форма на тази на снимката:

Взех я и след като се приближи достатъчно, за да нанеса удар, аз замахнах с всичка сила и отсякох главата на, нападащата ме змия. След което реших, че е време да напусна сградата възможно най-бързо. В самата сграда владееше сумрака, бледа отразена светлина правеше всичко да има кафеникав оттенък.
Това бе сънят ми.

Няма коментари:

Поглед

.

ПОГЛЕД

Има ли извънземни?