Проекти разбира се не липсват,но хрушчовското управление и брежневския застой си казват своето-просто няма пари.В резултат се появяват Москвич 2138 и 2140,които са рестилизирана версия на Москвич 408 и 412.Разликата се състои в това,че на тези модели се поставят двукръгова спирачна система със сервоусилвател и нов външен вид,наподобяващ на танк или БТР заради ръбатите форми.Иначе се поставят добре познатите мотори на Москвич 408(който разбира се е меко казано остарял-в основата на конструкцията му стои двигателя на Москвич 401-407) и 412.Тези москвичи не са конкурентно способни на ладите и завода като цяло тръгва надолу.Москвич 2138-408 се произвежда до 1982г когато е снет от производство поради вече прекалено старата конструкция и в резултат на това фактическата му непродаваемост.Но и при другия модел-Москвич 412 нещата не са по розави .Отчетите за 1984г. показват,че 90 процента от продукцията не се продава.По рейтинг завода се нарежда на предпоследно място след този на Запорожец.Горбачовската перестройка не донася нищо хубаво за завода.Въпреки,че през1986г.дебютира нов модел Москвич-21412 и2141 Алеко нещата не се оправят.Тези модели са изцяло нови с ново стилно купе,предно предаване,но се поставят морално остарели двигатели ат ВАЗ и АЗЛК412.Те са маломощни за иначе тежкото и просторно купе.Качеството като цяло обаче е на много ниско ниво.Ръждата се появява бързо,а и дефектите са чести.
ОБЕЩАВАМЕ ВИ:
ОБЕЩАВАМЕ ВИ: ДА ВИ ОТЪРВЕМ ОТ ГЛУПОСТА И НЕВЕЖЕСТВОТО, ЗАБЛУДИТЕ И ПРЕДУБЕЖДЕНИЯТА!
ПОРАЖДА СЕ ЛОГИКА КОГАТО ИМА МИСЪЛ, ЗАЩОТО ТАМ КЪДЕТО ИМА МИСЪЛ ТРЯБВА СМИСЪЛ! - Maксима от Авторът ;)
За, желаещи да подпомагат съществуването на блога, дарения се приемат само чрез PayPal
FOR DONATIONS WIТH PayPal: TFKIBTS@abv.bg
Страници
вторник, 11 декември 2007 г.
Историята на един работнически автомобил- ЧАСТ 3
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
1 коментар:
Москвето е голяма машина :)
Публикуване на коментар