ОБЕЩАВАМЕ ВИ:

ОБЕЩАВАМЕ ВИ: ДА ВИ ОТЪРВЕМ ОТ ГЛУПОСТА И НЕВЕЖЕСТВОТО, ЗАБЛУДИТЕ И ПРЕДУБЕЖДЕНИЯТА!
ПОРАЖДА СЕ ЛОГИКА КОГАТО ИМА МИСЪЛ, ЗАЩОТО ТАМ КЪДЕТО ИМА МИСЪЛ ТРЯБВА СМИСЪЛ! - Maксима от Авторът ;)

За, желаещи да подпомагат съществуването на блога, дарения се приемат само чрез PayPal

FOR DONATIONS WIТH PayPal: TFKIBTS@abv.bg


Страници

петък, 14 декември 2007 г.

Каква трябва да е Оnline-играта на бъдещето?


Има много online- игри, те са доста разнообразни по начин на игра. Игрите с герои, например са доста еднообразни в развитието си(качваш левали; биеш се с други герои които правят същото; купуваш си оръжия, които като мине известно време или почват да се повтарят или да се променят едни и същи стойности). А стратегиите- имат лоша графика на картите, движението е сковано и праволинейно, в битките почти няма шанс за по-слабия, затрупан си с ненужно и безкрайно развитие което ако не го ъбгрейдваш постоянно с теб е свършено. Подобни игри те отегчават бързо.
Каква ще е играта на бъдещето? Тя трябва да е близка до реалността, а какво по-хубаво от игра която пресъздава реалния живот на човека, неговите стремежи.
Играта трябва да е близка до нашето време и да съдържа в себе си най-ярките човешки дадености:
1. Човек е социално животно- значи трябва да има държави в играта
2. Освен, че е социално животно човек комуникира с другите около себе си и търси изгодата в това, в следствие на което има сложи взаимоотношения и резултатите от тях са разнообразни и неочаквани- значи трябва в играта да може да се води политика и от нея трябва да може да се сключват договори с разнообразно съдържание, който да се спазват без да се налагат от самата игра, а от самото положение в играта. Ако не спазиш договора другата страна също може да не го спази и тогава трябва да си готов да изтърпиш последиците от това. Самия страх и изгодата да карат двете страни да го спазват.
3. Разбира се без някакво развитие няма как да се мине. Все пак човек се развива, но много бавно. Това значи, че трябва да се остави на самите процеси в самата игра. Трябва да има определени основни производства и по-малко социални структури. Така играещия няма да си губи времето в развитие на дребни производства, а ще има време да развива собствената си държава в по-глобален и стратегически план съобразявайки се с другите държави, особеностите на терена и намиращите се на него ресурси, както и спрямо собствените си налични такива.
4. Идва ред на най-важното от всички човешки творения- парите и икономиката.
Всяка държава трябва да има собствена валута и икономика, която да променя курса на валутата спрямо нея. Икономиката трябва да е в следствие на цикличните изменения в развитието на държавата, като то може да е с (+) или (-), както и да отразява взаимоотношенията с другите държави.
5. И нещо без което играта няма да е реална- Късмет; шанс; случайност , наречете го както искате, но то трябва да е в голяма доза но съобразено с реализма. Не само в битките , но и в развитието на населението, границите на самата държава, местоположение и така нататък.
6. Държавите нетрябва да са вечни и изцяло да могат да се завладяват, трябва обаче поробеното население да има шамс за бунт при определени параметри, а поробителя да ги приобщи или заличи при други условия. Да могат да се правят градове кадето поиска играча и да се прехвърля население и т.н.
7. Да могат границите на държавите да се менят както е нужно без да е нужно от завладяване на цялата държава.
8. Играта да може да позволява въвеждането на нови параметри по всяко време ако това е необходимо за да се задоволи една толкова разнообразно развиваща се от съмосебеси игра.
Такава игра би имала голям успех сред геймърите с високи критерии. Няма по-голямо предизвикателство от игра с постоянно променящи се условия в които самия играещ е главно действащо лице, чийто решения могат да предопределят цялостното развитие на играта.

1 коментар:

Анонимен каза...

Без "значи"

Поглед

.

ПОГЛЕД

Има ли извънземни?