Москвич 403 се явява като модернизирана версия на Москвич 407 през 1963г.Отличава се от предшественика си по новото окачване на предните колела,новото кормилно управление,и новата радиаторна решетка.Разбира се обаче модела е вече морално остарял(все пак това е най-подобрената версия на Москвич 402) и през следващата година излиза прословутия и у нас Москвич 408,превърнал се в народна кола на нашата родина от 1966 до към средата на 90те г.Дизайна наподобява този като на американските автомобили,особено стилни са задните изправени фарове и предницата изобилстваща от хром.Линиите са изправени и придават на автомобила строг и изтънчен вид, носещ всички черти на модата от 60те.Оборудван е с радиоприемник и парно(автомобилите Москвич 400 и 401 нямат парно)като екстри.Въпреки,че двигателя,силовото предаване и ходовата част са същите както при Москвич 403,колата се налага бързо на пазара както в СССР така и зад граница.Печели бързо позиции на народен и общодостъпен автомобил за обикновените хора със своята простота,лекота при управлението и ненадминатия стил на социалистическия реализъм.Поради големия интерес към колата през 1965г стартира нейното производство в Белгия-на пазара тези Москвичи са известни като Москвич Скалдия.Продават се във Франция,Финландия, Германия,Англия, Южна Америка и разбира се страните от соцлагера.
ОБЕЩАВАМЕ ВИ:
ОБЕЩАВАМЕ ВИ: ДА ВИ ОТЪРВЕМ ОТ ГЛУПОСТА И НЕВЕЖЕСТВОТО, ЗАБЛУДИТЕ И ПРЕДУБЕЖДЕНИЯТА!
ПОРАЖДА СЕ ЛОГИКА КОГАТО ИМА МИСЪЛ, ЗАЩОТО ТАМ КЪДЕТО ИМА МИСЪЛ ТРЯБВА СМИСЪЛ! - Maксима от Авторът ;)
За, желаещи да подпомагат съществуването на блога, дарения се приемат само чрез PayPal
FOR DONATIONS WIТH PayPal: TFKIBTS@abv.bg
Страници
понеделник, 10 декември 2007 г.
Историята на един работнически автомобил- ЧАСТ 2
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)
Няма коментари:
Публикуване на коментар