ОБЕЩАВАМЕ ВИ:

ОБЕЩАВАМЕ ВИ: ДА ВИ ОТЪРВЕМ ОТ ГЛУПОСТА И НЕВЕЖЕСТВОТО, ЗАБЛУДИТЕ И ПРЕДУБЕЖДЕНИЯТА!
ПОРАЖДА СЕ ЛОГИКА КОГАТО ИМА МИСЪЛ, ЗАЩОТО ТАМ КЪДЕТО ИМА МИСЪЛ ТРЯБВА СМИСЪЛ! - Maксима от Авторът ;)

За, желаещи да подпомагат съществуването на блога, дарения се приемат само чрез PayPal

FOR DONATIONS WIТH PayPal: TFKIBTS@abv.bg


Страници

понеделник, 19 януари 2015 г.

Не е важно твоето щастие - сън


Още един сън:
Снощи сънувах, как си живеех накъде друг живот и си спомням, че жената която исках в съня бе се омъжила за един познат и аз се опитвах да я спечеля, а той харесваше друга и правеше същото. И докато се опитвахме, а това ставаше някак си с месеци и години бяхме помогнали на много хора по един или друг начин, на цели семейства (дори на едно арабско с много деца)) и на края си спомням как вървях на една главна улица, която се изкачваше полегато към площад и от там вървяха много хора, сред които и такива на които бяхме помогнали. Бях замислен върху живота си (живота който бях водил в самия сън:)))) и си казвах, че не съм много щастлив и не съм постигнал желаното от мен, но вървейки срещах тези хора на които бях помогнал и те ми подаваха ръце усмихнати и щастливи. И в главата ми дойде мисъл: "Твоя живот бе да направиш тези хора щастливи, а не себе си. Това бе твоята задача. Те са души, които са за първи път в това тяло и им трябваше твоята помощ и ти се справи отлично.:))))
Това беше. Останах с чувството на удовлетвореност. 

Няма коментари:

Поглед

.

ПОГЛЕД

Има ли извънземни?