ОБЕЩАВАМЕ ВИ:

ОБЕЩАВАМЕ ВИ: ДА ВИ ОТЪРВЕМ ОТ ГЛУПОСТА И НЕВЕЖЕСТВОТО, ЗАБЛУДИТЕ И ПРЕДУБЕЖДЕНИЯТА!
ПОРАЖДА СЕ ЛОГИКА КОГАТО ИМА МИСЪЛ, ЗАЩОТО ТАМ КЪДЕТО ИМА МИСЪЛ ТРЯБВА СМИСЪЛ! - Maксима от Авторът ;)

За, желаещи да подпомагат съществуването на блога, дарения се приемат само чрез PayPal

FOR DONATIONS WIТH PayPal: TFKIBTS@abv.bg


Страници

понеделник, 22 февруари 2016 г.

Сънувах паралелна реалност


В сънят си аз ясно осъзнавах, че съм в паралелна реалност!

Бях в своя град. Пренесох се до домът на родителите на майка ми. Там срещнах дядо ми уйчев. В тази реалност той изглеждаше жив и пращящ от здраве (макар в моята реалност той да беше починал преди десет години). Той в тази реалност вече е на 88 години , но все така висок, здрав и сериозен. Преди да срещна дядо си уйчев минах покрай на вуйчо къщата - и в тази реалност по-големия му син си бе направил сервиз за ремонт на коли. Сервиза беше малко по-различен - сякаш в него имаше повече работа отколкото в моята реалност.

Попитах дядо уйчев: "Познали ме дядо?". Том ме изгледа сериозно и се замисли, но не ме позна. Тогава му казах: "Аз съм синът на средната ти дъщеря." И той се сети тогава - "А, да. Сега те познах." Потитах го: "Дядо! Моето тукашно аз помага ли ти на тебе с нещо? Дядо уйчев се замисли за момент и каза: "Да. Помагаше ми със зидаро-мазаческа работа и ми помогна да засеем лозето." (подчертавам, че в тази реалност няма засято никакво лозе;)

Тогава го попитах: "А, майка ми как е? Къде е сега?"
А той ми отговори: "Тя си живее в долната махала (квартал). Добре е. Жива и здрава е."

И след това се събудих.

Няма коментари:

Поглед

.

ПОГЛЕД

Има ли извънземни?