ОБЕЩАВАМЕ ВИ:

ОБЕЩАВАМЕ ВИ: ДА ВИ ОТЪРВЕМ ОТ ГЛУПОСТА И НЕВЕЖЕСТВОТО, ЗАБЛУДИТЕ И ПРЕДУБЕЖДЕНИЯТА!
ПОРАЖДА СЕ ЛОГИКА КОГАТО ИМА МИСЪЛ, ЗАЩОТО ТАМ КЪДЕТО ИМА МИСЪЛ ТРЯБВА СМИСЪЛ! - Maксима от Авторът ;)

За, желаещи да подпомагат съществуването на блога, дарения се приемат само чрез PayPal

FOR DONATIONS WIТH PayPal: TFKIBTS@abv.bg


Страници

вторник, 3 май 2016 г.

За едно времещното мъжество и едничка чест


Ще ви разкажа една история:
Единия ми пра-дядо остава полу-сирак, тъй като баща му почива. Той е бил най-големия от 5 братя. Не щеш ли един ден отиват с братята си на колибата си, където имат ниви и ливади и виждат, че всичко е отъпкано и опасено. Имало е прясна кравешка тор. Дядо ми вечерта казва на братята си, че ще станат по тъмно рано призори и взел пушката на баща си. Тогава той бил 16-17 годишен. Отиват на същите тези ливади и се скриват в едни шубраци. И не след дълго виждат как техен съсед докарва стадото си до тяхната порта, която затваря имота и я отваря, пускайки вътре цялото си стадо крави, биволи и друг дребен рогат добитък. След което техния съсед затворил оградата и отишъл да си върши някаква работа в неговия имот. Моя пра-дядо заредил пушката и се прицелил в най-големия и хубав вол който бил на поляната пуснат и с един изстрел го прострелял точно между очите. След което махнал на братята си и се прибрали в къщи. Привечер идва техния съсед и какво да види - вола проснат на земята с дупка във главата и взел да се вайка и да си скубе косите. Не може да се оплаче на никого, защото вола е по средата на на чужд имот. Отива късно вечерта и чука на вратата на къщата на пра-дядо ми. Пра-дядо ми му отваря, а съседа му свалил калпака и с мъка казал следното: "Извинявайте, повече мой животни във вашия имот няма да влезнат." и си тръгнал обратно.
Това което ми е разказвала баба ми е, че този съсед не посмял повече да им прави пакости до края на живота си;)

Няма коментари:

Поглед

.

ПОГЛЕД

Има ли извънземни?