ОБЕЩАВАМЕ ВИ:

ОБЕЩАВАМЕ ВИ: ДА ВИ ОТЪРВЕМ ОТ ГЛУПОСТА И НЕВЕЖЕСТВОТО, ЗАБЛУДИТЕ И ПРЕДУБЕЖДЕНИЯТА!
ПОРАЖДА СЕ ЛОГИКА КОГАТО ИМА МИСЪЛ, ЗАЩОТО ТАМ КЪДЕТО ИМА МИСЪЛ ТРЯБВА СМИСЪЛ! - Maксима от Авторът ;)

За, желаещи да подпомагат съществуването на блога, дарения се приемат само чрез PayPal

FOR DONATIONS WIТH PayPal: TFKIBTS@abv.bg


Страници

сряда, 8 март 2017 г.

В сънят ми и - Путин

Резултат с изображение за путин
Сънувах, че чакам ред за доктора в коридора на една болница. Коридора бе широк, просторен интериора бе като в стара соц болница, но много добре поддържана. С по две саксии до прозорците, странна дървена скулптура на отсрещната стена с правоъгълни нишки дебели 5см вплетени вертикално. Сиви стени, но явно бе късен следобед и слънчевите лъчи падаха почти перпендикулярно на прозорците и придаваха на стените и всичко в коридора златист оттенък. В единия край коридора завършваше с врата към медицински кабинет. Пред него чакаха няколко души, а единия, който бе около 50 годишен стоеше на стол до самата врата. Доктор излизаше от вратата и викаше следващия. От време на време се застояваше в коридора, разговаряйки с пациентите. Всичко това наблюдавах от разстояние около 10-15м, стоейки до един от прозорците, който гледаше към вътрешния двор на болницата. В коридора имаше една моя позната с малкото й момиче. Тъкмо идваше моя ред след моята позната да вляза при доктора в коридора влезе не кой да е, а неочаквано и за мен в самия сън - Владимир Путин:)) Имаше цивилна охрана от няколко човека, които не се набиваха на очи. Путин бе облечен неофициално. Путин след като поговори с доктора от крайния кабинет, влезе вътре. Моя доктор ме извика от съседната стая, че редът ми е дошъл и аз го последвах през вратата. Като влязох разбрах, че всъщност двата кабинета са всъщност една голяма просторна слънчева зала. Отсреща стени нямаше, а само големи прозорци колкото стената почти. Имаше ниски паравани и хората се редяха на няколко опашки пред бюра, зад които стояха медицински работници в бели манта и записваха нещо за всеки пациент. Докато разговарях с доктора за мой медицински проблем, видях, че Владимир Путин се бе наредил на една от по-късите опашки от пациенти и чакаше да се запише.
В този миг се озовах на просторен пешеходен булевард с тълпи от хора, вървящи в различни посоки и изглеждаше, че аз и моята позната с нейното момиченце бяхме излязли заедно от болницата и сега се разхождахме по булеварда. Булеварда от едната си страна по цялото си протежение се явяваше като направен на склон, който разбира се бе застроен от различни къщи и други сгради. Тъй като вече беше на залез слънце, минавайки покрай една малка църква сгушена между големите сгради точно на самия склон и така оставяйки малък но добър изглед към хоризонта зад себе си, аз забелязах красива игра на светлината с малкия купол на църквата, която бе с форма на руските църкви - оцветен и извит в спирала. Поисках от познатата ми да ми даде фотоапарата си, за да го заснема. Тя ми го даде и аз тръгнах да се приближа по-близо до църквата през тълпата. Точно пред мен се оказа Путин с охраната си, но аз в желанието си да заснема момента го подминах. Охраната му забеляза моята еуфория и леко се прегрупира, както и самия г-н Путин, но след като видяха, че ги подминавам забързано, гледайки към залеза се успокоиха. Явно това бе направило впечатление на Владимир Путин, тъй като бе свикнал цялото внимание да пада върху него, а сега един залез му го бе отнело:)) Докато се подготвях да снимам църквата и залеза, той се приближи до мен и ме заговори. Не помня какво си казахме, но след като свършихме разговора, се обърнах да заснема залеза, но за мое съжаление момента си бе отишъл и красивата игра на светлината вече я нямаше. И така свърши сънят ми в който Владимир Путин ми прецака снимкатаааа:((((:))))):

Няма коментари:

Поглед

.

ПОГЛЕД

Има ли извънземни?