ОБЕЩАВАМЕ ВИ:

ОБЕЩАВАМЕ ВИ: ДА ВИ ОТЪРВЕМ ОТ ГЛУПОСТА И НЕВЕЖЕСТВОТО, ЗАБЛУДИТЕ И ПРЕДУБЕЖДЕНИЯТА!
ПОРАЖДА СЕ ЛОГИКА КОГАТО ИМА МИСЪЛ, ЗАЩОТО ТАМ КЪДЕТО ИМА МИСЪЛ ТРЯБВА СМИСЪЛ! - Maксима от Авторът ;)

За, желаещи да подпомагат съществуването на блога, дарения се приемат само чрез PayPal

FOR DONATIONS WIТH PayPal: TFKIBTS@abv.bg


Страници

петък, 9 ноември 2018 г.

Тълкувателен сън

Резултат с изображение за пост апокалиптична среда

Сънувах странен сън:
"На вилата съм. Там до гьола за вода, на края до ореха, гледам има рехав лешник с бели лешници (такъв лешник там няма, а цвета бе по-скоро на много светла слонова кост). Размерите бяха големи на лешниците, или по-скоро нормални, но като се има в предвид, че там е сенчесто, се очаква да са по-малки. Започвам аз да го бера и чувам гласове. По пътеката към гьола идват мой роднини, с които сме в много лоши отношения в реалността и по принцип те от там не би трябвало да минават. Бе стринка ми с дъщеря й, зет й и двете им момчета (сега са на по 12-13г), но гледам носят много малко дете непознато за мен. Питам ги аз:
-Къде сте го помъкнали по тез чукари това бебе? - а те ми отговарят:
-На четири години е!"

Аз как тълкувам съня и го чувствам:
1. Бял рехав лешник бера, който бе на долната страна на гьола = след и по време на голямо наводнение, растителността е оскъдна, лошото време, малко светлина, много дъждове водят до албиносизъм на видовете.

2. Роднини, с които имаш много лоши и негативни отношения са навлезнали на твоя територия, с всичките си членове от семейството = след влошени климатични условия и оскъдица на храна и ресурси, опасноста идва от всички страни, дори и роднините се нападат и опитват да напвезнат в твоето лично пространство, за да оцелеят.

3. Носят непознато дете, за което твърдят, че е на 4 години. = (тук трябва да вметна, че не съм сигурен и всъщност имам 2 тълкования) -
- Детето е символ на нещо ново, което е дошло, идва, или ще дойде, а годините му показват времето когато, ще се случи, или се е случило. Тъй като го носят лоши за мен хора, то новото, което носят е лошо от моята гледна точка. Следователно момента в който се случва това, или са минали 4 години от началото на лошите промени, или символизира, че лошите нови неща, които ще дойдат, ще са след 4 години, а може и двете едновременно да са валидни значения.

Няма коментари:

Поглед

.

ПОГЛЕД

Има ли извънземни?