ОБЕЩАВАМЕ ВИ:

ОБЕЩАВАМЕ ВИ: ДА ВИ ОТЪРВЕМ ОТ ГЛУПОСТА И НЕВЕЖЕСТВОТО, ЗАБЛУДИТЕ И ПРЕДУБЕЖДЕНИЯТА!
ПОРАЖДА СЕ ЛОГИКА КОГАТО ИМА МИСЪЛ, ЗАЩОТО ТАМ КЪДЕТО ИМА МИСЪЛ ТРЯБВА СМИСЪЛ! - Maксима от Авторът ;)

За, желаещи да подпомагат съществуването на блога, дарения се приемат само чрез PayPal

FOR DONATIONS WIТH PayPal: TFKIBTS@abv.bg


Страници

понеделник, 10 септември 2018 г.

Старата къща - битов сън

Резултат с изображение за СТАРА КЪЩА

Всичко започна с това, че бяхме закупили стара 2-3 етажна къща в непознат град. В сънят не бях я виждал къщата още, но знаех, че моя баща се бе погрижил да бъде направен ремонт на нейната фасада и площадката пред предния вход, от към улицата. Когато всичко бе готово ние отидохме да я видим - аз, баща ми и сестра ми + един мой познат, който си пада по старинни неща, а къщата ни бе продадена с части от обзавеждането и стари вещи на предишните собственици.

Щом приближихме къщата видяхме отпред купчина пръст, която частично закриваше къщата и имаще и разбита и разкопана като от булдозер настилка. Оказа се, че баща ми е направил грешка първия път при ремонта и бе разровил съседния двор на комшиите. Съседите бяха много ядосани от това, а в двора им вместо куче пазач, имаше голяма змия, подобна на анаконда с глава като на сперматозоид, но на глед бе много ленива. Така видяхме най-сетне къщата и новата й фасада, когато влязохме в къщата - тя бе широка и просторна (беше на смрачаване). Вътре бе леко мрачно и всичко бе старо и увехтяло, като все едно от 70-десетте години. Влезнах в кухнята - стари шкафове с вехта боя на слонова кост. Отворих един шкаф в антрето - долу стари обувки, а горе странни дунапренени две много големи каски, подобни на каската на Магнито от филма "Х-мен".

Излезнах на двора от зад. Беше 15-20м широк и 50-тина метра дълъг. Между съседите имаше телена 1-1,5м ограда по цялата дължина. На два метра от оградата от двете страни имаше посадени, но вече стари дървета поне на 50-сет години. Като от дясно (гелдано към градината), от съседите на които бащами бе направил нарушение имаше 5-6 отрязани ореха по редицата. Защо ги бе отрязал баща ми не знаех, но искахме да посадим нови овошки, но съседа, който се оказа хърватин - недаваше, тъй като щели да му правят сянка след време. Той сееше със нещо цялата си градина отзад. Но бащами го склони да ни позволи да ги засадим, като му даде едно красиво хърватско знаме за подарък. Харватина бе рошав, с шкембе, 60-годишен, с големи мустаци.

Баща ми бе направил фасадата като шикозна, съвременна испанска хасиенда с жълто-червено-оранжеви багри.

Влязох отново в къщата заедно с моя познат Иван, който обичаше стари вещи. Разгледахме една от просторните стаи, когато той намери стара метална кутия на една от масите. Отворихме я и вътре имаше стари монети, една сребриста брошка и стара с ръждиви петна значка. Дадох му последните 2 предмета подарък.

След което запалих своето бъги и отидох да взема приятелката си, която каза, че харесвала много "петлето" към бъгито и аз я попитах, "какво е това петле", а тя ми отвърна и посочи, "това с което си ъбгрейдвал(подобрил) бъгито. Оказаха се две допълнителни предни колела с ръкохватки за управление, като предната част на колело, което бе прикачено с подвижен мост към бъгито. Качих я на бъгито (а с подобрението то имаше 3 места). Отпрашихме към един пазар за стари вещи, където хората от колите си ги продваха. Пазарът свърши бързо, но ме заговори съмнителен тип с пистов мотор за нещо, но аз се опитах бързо да приключа разговора, защото нещо в него не ми харесваше...

ДО ТОЛКОВА ПОМНЯ СЪНЯ СИ. НАДЯВАМ СЕ ЧЕ ВИ Е ХАРЕСАЛ

Няма коментари:

Поглед

.

ПОГЛЕД

Има ли извънземни?